November 09




Den 9:e.
Jag skrev ett totalt känslokallt inlägg om att jag och Pontus hade gjort slut. Skrev att allt var lugnt, att vi var vänner och så. Då trodde jag att jag gjorde rätt val, trots att jag inte alls hade tänkt igenom det.

Den 11:e
Började träffa en (urstäkta ordvalet) idiot till kille. Vilket jag idag kan anse vara ett av mina livs största misstag, när jag inte ens egentligen överhuvudtaget hade känslor för honom. Förstår nu idag inte alls hur jag ens kunde få för mig att jag skulle ens börja kunna tycka om honom. Vi är totalt olika och han gav mig inget bra, utan enbart bråk, elakheter och tjaffs. Ah, men ibland gör man misstag. Lyckligt nog insåg jag det snabbt och öppnade ögonen för min dumma blindhet!
 (Försökte jag inbilla mig själv)

Hela månden.
Festade väldigt mycket i November! Blev nog minst 1-2 gånger i veckan.


Den 15:e.
Jag började sakna Pontus otroligt mycket och började inse mitt misstag.

Hela månaden.
Umgicks en hel del med Marcus. Och även med en tjej (Ja, alla vet. Jossan) - som jag tyvärr tog riktigt mycket miste på. Jag trodde hon var min vän, men så var verkligen inte fallet. Vilket jag tragiskt nog inte såg direkt. Men den här månaden hade jag ingen aning om det. 


Den 30:e.
 Mina sömnproblem började. Allt nattfunderande osv.

I helhet tyckte jag väll då att livet var helt okej, men vissa dagar botten. Det hände mycket för mig den här månaden. Både runt omkring mig och med mig själv som person.


Postat av: Nathalie Nyrén

Förlåt, men jag har glömt att avgöra dagens blogg! Men nu har jag avgjort den! Klicka på bilden i inlägget "dagens blogg VINNARE" för att se om du vann!

2010-11-04 @ 14:03:32
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0