Mycket som har hänt..

De senaste dagarna/veckorna är det en hel massa som har hänt
runt omkring mig och med mig, så jag har inte precis tänkt på att blogga.

Iallafall så har jag och Pontus gjort slut.

Visst, det är tråkigt, men det var bäst så! Så då vet ni.
Det är på riktigt den här gången. It's really over..
Vi är vänner också, så det är lugnt!


Postat av: emelie

men tina, jag har ju sagt att du kan prata med mig, fast även de kanske känns bäst så och sånt, så är man för de mesta alltid ledsen. Så snälla våga prata med mig.

2009-11-09 @ 10:40:58
Postat av: poppe

..........

2009-11-12 @ 23:24:24
Postat av: marre

riktigt tråkigt att det är slut mellan er, men riktigt roligt att ni är vänner iallafall!

2009-11-13 @ 03:10:39
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0