Inte alls nöjd...

...Med min nya foundation som jag testade. Har använt den i över 2 veckor nu. Jag brukar inte ha problem med min hy, trots att jag ofta glömt att tvätta av mig sminket förr. Sen ett tag innan jag köpte den där foundationen har jag varit noga med att tvätta av sminket varje kväll och har använd samma sminkborttagningskräm som jag har haft typ flera år. Och nu har jag helt plötsligt börjat få dålig hy. Dålig foundation! För det måste ju nästan vara den som gjort det här? Haha, blir iaf tokig då jag inte är van dessa problem!.. Aja, är ju induviduellt så den kan ju funka hur bra som helst på vissa.



Ja, jag vet att jag råkade skriva "Liguid" ist för "Liquid". Var liksom inte meningen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0