Dagen + tankar/åsikter

Imorgon är det skolfoto, vilket jag heeelt hade glömt bort. Och såklart har inte våran klass kommit på något kul att göra på det.. Men det är ju kanske inte så konstigt då vi haft praktik nu mån, tis och ons! Haha, jaja. Till helgen har jag fortfarande inga planer. Kanske och eventuellt blir fest nån av dagarna. Får se! :D


Och justja.. Tänkte bara säga till er som aldrig ser det positiva och bara hakar upp er på det negativa och vägrar inse att sanningen faktiskt är bättre än vad den verkar. Kommer överbevisa er så jävla hårt! Jag har mycket mer möjligheter än vad ni vill att jag ska ha. Så länge jag tror, finns det hopp och chans. Och vem kan jag tacka då? De som vände ryggen och vägrade tro?. Det är då jag står bakom eran rygg istället. Ombytta roller, how about that? Enkelt sagt: What goes around, comes around. Ge och ta. Behandla andra som du själv vill bli behandlad. You can get what you give. Karma. Ni fattar..

Oh, tillägger väll att jag varken påstår eller menar att jag är perfekt och felfri. Inte på något sätt. Det jag skrev handlade inte ens om det. Har själv fått tillbaka det negativa av "karma". Dvs har jag gett massa dåligt, har jag fått tillbaka samma skit. Men det är ingen idé att blicka bakåt. Gårdagen kommer aldrig igen så den kan man inte förändra, men morgondagen har man framför sig så den har man chans att påverka!

Ska komma med orden "I used to dream about, the life I'm living now. I know that there's no doubt. I made it, I made it!" (Citerade från denna låt) stolt en dag =)

Och med det sagt och en liten bild säger jag god natt! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0