Tisdag

Praktiken har gått bra även idag (gör praktik mån, tis, ons varje vecka hos en förskola, eller "dagis" för er som inte visste/har glömt), så det är skönt att det går bra! Är så himla gulliga och snälla barn där också :D

Idag var det egentligen tänkt att jag och syster Marre skulle träna här i Sjulsmark, men icket att vi fick tag i nyckel. Vilket sööög! Har varit taggad jätte länge på att börja träna av något slag. Och det hade ju som passat perfekt att göra det när jag är i Sjulsmark och inte har så mycket annat för mig kvällstid.. Och promenader går ju iofs, men jag tycker inte att det är sådär jätte kul så då har man inte lika mycket ork om man inte tycker det är kul, hehe.

Vad skulle man då ha gjort? Har ju inget att plugga heller då vi bara har 2 dagar skola i veckan. Och nej, vet att ni inte tror att jag skulle plugga om än jag haft det. Men faktiskt, eftersom att jag börjar bli less att hela tiden datanörda! Äh, får väll bli spel eller så med lillasyster och kanske Robin!

SKULLE behöva byta ut..
 till:

Men man gör inte alltid det man borde göra, haha. Jaja, förhoppningsvis såsmåningom!..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0