He orn sä!

Nu sitter jag här med cappuccino (än en gång, haha..). Lyssnar på musik och funderar en massa, som vanligt. Är det jag som är grubblarn, eller?.. Känns som att jag jämt funderar på saker. Well, det måste man ju också få göra. Ska iaf invänta "halv åtta hos mig", sen blir det förhoppningsvis en tidig kväll med tanke på gårnatten, haha..

:question: :S Typ jag just nu.
Fast nej, inte emo. Absolut inget speciellt mina kära vänner! :thumbup:

Randomlåt:

 ← Bra!♥

Postat av: Anonym

Halv åtta hos mig är kul att titta på. :)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-06 @ 22:43:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0