Fredag

Sitter och har foto just nu! Ikväll var det egentligen meningen att jag skulle fara till Älvsbyn med Marre. Men toffligt (hehehe, joke..) nog blev det inte. Så det blev att jag snackade lite med Lajjne och ska kanske umgås med han, Alle och Sofia ikväll. Vore trevligt eftersom att jag inte har hittat på något med dom på länge! Far iaf hem till Öjebyn efter skolan 15:00, och äter palt till att börja med.

Jaja, nu ska jag lyssna på lärarens genomgång om fotohistoria innan han lackar eller nåt. Känns som att han kollar mycket och inte vill att jag ska skriva på datorn.. ;)



I vintras hos Linuz efter skotertur.



Alle och Sofia på grillfest hos mig i våras.



Linuz på samma fest.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0