Can't fokus..

Hej! Till att börja med ska jag säga att jag har haft en toppen dag. Var faktiskt jätte kul att fara på praktiken igen (fick inte vara där förra veckan pga skolan..). Lätt bästa praktikplatsen jag har haft under dessa tre BF-år. Så himla söta barn också. Jaja, nog om det. Dagen har då som sagt varit bra trots att jag bara sov 2 timmar i natt. Har haft ett bra humör också, faktiskt.

Och jag är som sagt fortfarande i Sjulsmark! Blir här till på fredag efter skolan :D



Tre av alla gulliga barn! Alwa, Rasmus och Gabriel.
Som jag för övrigt lekte massa lekar med under dagens utestund.. Bland annat någon törnrosa-lek, "1 2 3 rött ljus" och springtävlingar typ. Barnsligt kul, hehe.. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0