Blev en trevlig kväll

Kvällen började med att jag, Alle och Sofia for och hämtade upp Linuz, sen vidare till stan och efter det en sväng förbi Jonka där han hade folk som festade hos sig, trots att han var nykter, hehh! Kul iaf att träffa min bästisJonki som jag inte träffat på en vecka, typ <3 :D Sen for vi till Tommy och det slutade med att vi var typ 13 pers.. Sen blev det ut och åka bil igen, tror vi var 4 bilar? Sen kom en 5:e. Aja, what ever. Vi for iaf ut i skogen bland annat. Vi (jag, Alle, Sofia och Linuz) hade iaf trevligt och kul i bilen! Så jag hade en trevlig kväll som innehåll bus, trots att planerna såg mörka ut i förmiddags. Som sagt, saker brukar alltid(oftast) lösa sig!

Nu blir det two and a half men sen god natt. Feel bad för dom som vaknar upp med hangover imorgn! Ye, svengelskan flödar fett. Jaja, nu börjar jag bli övertrötteeeer. Night night.


Hade ingen bild att lägga upp, så blev Linuz och Sofias mobilupdates från fejjan (;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0