Vinter, ändå härligt!

Imorse trodde jag att jag hade två möten. Det blev inget. Det ena var jag 3 veckor för tidig på! Haha, sinnes.. Och det andra var tydligen inställt. Äh, så kan det gå. Sen for jag till praktiken! Så härligt att träffa alla barn efter lovet. Dom kan ändå konsten att få en på bra humör! Man kan ju inte bli annat än glad av massa små söta barn som kommer och kramar en, eller hur? :D

Och.. Det här trodde jag aldrig att jag skulle säga men.. Är det inte lite härligt med vintern?! Iaf mycket bättre än höst. Blir en friskare och härligare känsla i luften när snön kommit! Var faktiskt riktigt skönt att vara ute med barnen idag och annars brukar jag inte alls gilla det. Sen är det ju ändå rätt mysigt med mörkret och snön överhuvudtaget, måste jag ju säga.. ;)


:)


Helt söt efter en dag på förskola med nån ute-timme! Bästa bilden EVVAH också.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0