Tråkigt inlägg

En sak jag måste lära mig att hantera bättre är att inte vilja ha allt som alla andra har hela tiden, utan att tänka mer på det jag har istället för vad jag inte har.

Blir ibland bara irriterad när jag läser alla stora bloggar (även andra små bloggar) och hur bra dom har det och allt dom får och har tillgång till. Men jag vet att dom inte egentligen har det så mycket bättre än andra. Eller jo, kanske i pengar, kontakter och andra sådana tillgångar. Men när det gäller vänner, familj osv har dom det inte bättre än någon annan i helhet (klart det är otroligt olika för folk när det gäller sånt. Vissar har tur, andra har otur. Vissa har styrt själv, andra inte.)

Jag kan inte få andras pengar. Jag kan inte få andras vänner. Jag kan inte få andras familj. Inte andras smarthet. Inte andras talanger. Ingenting. Jag kan bara utveckla mig själv inom de olika områdena och försöka vara nöjd att jag faktiskt har dom här sakerna och en del saker har jag betydligt bättre än vad många andra har.. ;)

Haha äh, WTF. Nu ska jag sluta leka moral-kärring, gnäll-emo eller avundsjuk-fjortis! För det är typ så det låter, fast det är inte så. Och det här är andra inlägget idag som innehåller sånt här snack.

Jag mår absolut inte dåligt eller nåt i det stora hela, jag har det bra, mår bra och är glad för det mesta. Mitt liv har bara blivit bättre och bättre den senaste månaden, så det är inte det jag säger eller menar. Så missförstå mig inte är ni söta.

Nä, seriously. Nu orkar jag inte leka smart längre. Nu ska jag dricka upp kaffekoppen och käka en vaniljmunk. Och på det ta en rök! Ska sluta dilla om massa "deeptalk"-shit för idag. Promise! :love:

Btw, har haft en bra dag :D


Postat av: Z A N D R A :)

sv: åhhh, varm hemmagjord chokladsås <3 SJUKT GOTT! :D

2010-11-02 @ 21:43:47
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Carolina

Agree! :-)

2010-11-02 @ 23:53:35
URL: http://ccarolinahartman.blogg.se/
Postat av: Elin

SV; ja, hur ska man säga ? det är som ullared fast mycket mindre ;p nejmen där finns allt möjligt som man kan köpa. fin blogg förresten :)

2010-11-03 @ 10:18:38
URL: http://ponniebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0