Torsdag

Idag hade jag första passet av "motion till musik", vi hade pump, så är gode så trött i kroppen! Haha, hur fan ska jag orka idrott imorgon på morgonen med förmodligen en stor träningsvärk PLUS ett eftermiddagspass med spinning och avslappningsyoga efter det? Ja, lär ju vara död imorgon när jag kommer hem. Så det blir nog bara hemmakväll. Eller nej, fan justja. Vi, familjen, ska ju bort och äta imorgon! Men efter det blir det nog en trött Tina som ligger i soffan framför TV:n heeeela kvällen.

Lördag vet jag inte alls vad jag ska hitta på? Får väll se om jag orkar göra något eller ifall jag tar det lugnt bara.. Söndag har jag plugg inplanerat lite smått. Jahaja, ännu en lugn helg då.

Btw.. Jag har varit nykter en månad. Ja, en månad utan fest! Inte så att jag planerat det. Har bara blivit så eftersom att jag varken haft ork eller lust till fest alls. Nåja, kanske nästa helg blir det en liten utgång faktiskt :) Men det återstår ju att se hur det blir med den saken, hehe..

Imorgon har jag för övrigt prov om 8 olika sjukdomar.. Allergi, alzheimer, stroke, hjärtattack, alkoholism, ätstörning, cancer och hörselskada! Wish me good luck.. Nejmen, jag kunde faktiskt allting igår. Idag hade jag dock oturen att glömma att grejjer på skolan, hur nu det gick till? Jag som brukar ha hem allt. Jaja, kommer nog säkert gå bra tror jag ändå! :D

Nu fick ni lite "just-nu" update. Tråkigt, jag vet! Och nu ska jag se avsnittet av Pensionärsjävlar som var i måndags som jag missade eftersom att jag sov!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0