Payback!

Antar att många sett den här videon? Hade faktiskt inte jag, förens igår. Då visade Robin mig först några videosar när pojken (i videon) mimade till x antal olika random låtar. Jätte lejd (ful/töntig) och helt galet. Han såg rätt retarderad ut, måste jag säga. Sen berättade Robin att pojken tydligen blivit jätte mobbad av det där, att alla hånade han och blabla (man förstår varför när man ser han mima) så fick han jätte många visningar på sina videosar.

Och sen gjorde han en video där han i början mimar, sen i slutet kommer något oväntat ut ur garderoben (kolla videon!!). Då blev det payback-time för pojken. Fick han tyst på rätt många som hånat han.. Ändå grymt ;) Nog för att jag har ingen aning om hela storyn.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0