Ny kategori

Nu finns det i mitt arkiv inlägg sen snart ett år tillbaka (har haft bloggen längre, men tyvärr renstat..) så då tänkte jag gå tillbaka i början av varje månad och titta vad som hände mig för ett år sen den månaden! Mest för min egen skull, kul att kolla igenom och sådär.

Så då plockar jag kanske ut bilder, kanske printar inlägg och visar ungefär på vilket sätt jag skrev i min blogg då. Mitt skrivsätt har ju som varierat en hel del, beroende på hur jag mått, vad som hänt i mitt liv i olika perioder osv.

Hade tänkt göra det 1-3 delar ungefär. Beror på hur mycket jag bloggade den månaden, vad som hände och sådär. Kan ibland bli en del och ibland tre. Ni ser ju :D

Men alla bilder som finns med i "minnesinläggen" är tagna från mitt bloggarkiv under den månden, ingenting annat. Kommer också länka ifall det är någon specifikt inlägg jag skriver om.

Börjar iaf imorgon att kolla igenom november 2009!


Postat av: johanna ;b

smart där tina! ;)

2010-11-04 @ 18:17:25
URL: http://jjohannastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0