Min fredag

Igår började jag, Carro och Jonka med att spela Chicago. Självklart vann jag! Haha, nejmen. Jag vann faktiskt ju.. ;) Sen spelade vi lite Wii (mariokart) innan idol som vi sen kollade på. *Yes* att jag fick kolla det för Jonka som inte alls gillar det. Och fuck, vad Jay är awesome! ♥

Sen fortsatte vi nörda Wii och bara surra på. Senare kom Linuz, lillebror, Alle och Sofia också förbi. Några spelade biljard och jag spelade Wii med några. Mycket trevlig, mysig och lugn fredag hade jag!

Idag har jag däremot inte gjort någonting alls. Käkade pizza för ett tag sen och ikväll blir det bara fortsätta att ligga hemma i Sjulsmark och kolla på TV.

Orkar inte lägga in bilder just nu. Känns så trist när kameran suger.


Jay och Linnea var ju jättebra tillsammans! <3 Brukar inte gilla Linnea annars. Igår var hennes uppträdande helgrymt. Och hon är ju bra, men.. Jazzmusik är inte så mycket för mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0