Jobbig dag

Saaaaaatans så dryg dag det har varit idag. Ingen bra dag alls.. Eller inte jättehemskt, men, jobbig. Steg upp typ 05:50 för att hinna dricka kaffe, kolla lite TV [nyhetsmorgon :o] och slippa stressa och göra allt i sista sekund som alltid. Var faktiskt gode skönt! Hann med TVÅ kaffekoppar på morgonen till och med! Brukar som MAX hinna en halv, om ens det.. Sen hann jag även kolla lite nyhetsmorgon, dunka musik, fixa mig i lugn och ro utan stress och även surra lite med pappa och Carina innan dom for på jobbet! Skönt att hinna med lite före skolan.

Ändå skönt att verkligen hinna vakna innan man sätter sig på bussen, som går 07:15.. Gah! Nåja, sen började det med ett prov jag helt hade glömt, fotohistoria [fuck it]. Så fick göra hemprov då jag inte pluggat. Jag och Sofia passade på att göra det under hålet som blev ist för fotolektionen. Duktigt!!

Har bara varit allmänt trött och seg idag. Lite smått PMS dock, haha ;) Men annars så!

När jag kom hem gjorde jag lite skolarbete så nu ska jag bara slappa till max resten av kvällen i min underbara mjukisdress! + Eventuellt börja plugga lite smått inför ett prov om sjukdomar..


Sofia när vi pluggade stenhårt!


Linuz som faktiskt hade hängt med på lektionerna [och pluggat?] klarade av att göra provet och kunde slappa... Dock hade jag FAKTISKT pluggat om jag hade vetat att det var idag! ;)


På lunchen satt jag och Marre och läste med musik. Skönt att chilla mitt på dagen :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0