God morgon...

Ligger(sitter) fortfarande i sängen och har inte stigit upp, trots att jag vaknade typ halv 10. Eller jag har ju förstås varit upp och tagit en rök osv. Men jag har inte ens druckit kaffe! Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag heller. Antagligen ingenting. Är liksom ingen hemma här så jag kan inte precis ta mig någonstans härifrån skogen, haha..

Jaja, har ju gått bra hittills. Vet inte varför det kändes så himla drygt och jobbigt idag då? Är säkert för att jag är ensam hemma och inte ens ska iväg en liten sväng idag.

Mmh, that's life. Nu ska jag ta ansiktsmask, klä på mig nå softa mjukiskläder och sen ta mig nå kaffe innan jag gör mig "klar" inför resten av dagen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0