Gissa om jag längtar!..

..Till studenten! Har besällt studentmössa nu. Då känner man verkligen hur fort tiden egentligen går och hur dagen med stort D närmar sig med stormsteg. Hur slutet på min gymnasietid kommer fortare! Och inte gråter jag för det. Inte det minsta. Tvärtom. Hurrar inombords!

Att jag ens skulle ta studenten trodde jag inte. Inte efter det att jag hoppade av Handels i 1:an.. Då var det inte meningen att jag skulle fortsätta skola nå mer. Men sen blev det ju som sagt BF ändå. Sjukt glad är jag över det! Har dock hunnit känna många gånger att jag varit enormt nära på att hoppa av.. Men som tur är så har jag lyckats hålla ut trots mycket motgångar som "förstört" min skoltid. Nåja, nu känner jag iallafall att jag verkligen kommer klara det. Känns toppen! :D

Fast.. Jag kommer förstås sakna skolan! Ganska mycket, tror jag. Men äh, jag överlever nog galant utan, hehe.. Och självklart kommer det kännas BRA ;)



Hade först tänkt printa och visa hur den kommer se ut, men jag väntar med att visa tills den kommer eller något sånt istället! Så det såå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0