En hemmafredag

Btw.. Blev inte att umgås med Linuz idag, för jag var tvungen att fara in till stan och göra ett ärende. Så jag gick till Jonka sen och spöade han lite i Wii.. ;) Eller OK, han spöade mig i MarioKart och tennis, MEN jag ägde faktiskt i bowling en gång och i boxning! Inte illa för att vara första gången.

Sen har jag varit och ätit middag borta idag och nu sitter jag bara hemma med pappa och Carina och kollar på idol. Min favorit är ju då Jay! :D ♥ Vilket ni säkert förstår om ni vet vad jag gillar för typ av musik (gillar ju typ all möjlig musik, men.. Den musik jag gillar bäst!)

Shit pommes,
what's going on?! Har börjat festa betydligt mindre och börjat ta det mer lugnt överhuvudtaget. Börjat med andra sysslor än ett häktiskt partyliv 24/7.. Äh, kan ju också vara bra och himla nyttigt det :thumbup: Eller slutar jag som torr hemmasittare på heltid?..




Fredagsgott finns också ikväll :)


Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Mumms!



Snygg blogg :-)

2010-11-06 @ 12:05:59
URL: http://vannichis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0