Blandrasmobilen

Justja, har ju en ny mobil. Eller rättare sagt "ny". Min lillasyster sålde jultidningar och valde då en mobil, sen innan hon fick hem den hade hon hunnit få en bättre mobil. Sen har ju min gått sönder för ett bra tag sen. Ååh, vad jag saknar den!! :( Så jag har lånat en kompis mobil hittills. Så då köpte jag denna fantastiskt underliga mobil av Jessica för hela 500kr.... ;)

Den är dock väldigt skum..? Det är en Sony Ericsson, men.. Den har extremt mycket inslag av Nokia!






Mobilen suger och laggade redan första dagen. Den lär troligtvis inte hålla länge..
MEN, en plus är ju förstås att den har rosa knappar och rosa baksida! :D



Tur att jag en gång i tiden haft 2st Nokia, så jag hade kvar lite saker!
Justja, glömde tillägga..
Minneskort: Nokia.



Kanske borde satsa på sammarbete..? Sony Nokia Ericsson ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0