Tillfälligt

Tänkte bara ta och meddela att detta är en tillfällig header.
Blev (för ovanlighetensskull) less den andra och orkar inte göra någon just nu.

Vill ha mer färg. Den andra var inte jag. Haha, well, well.
Headern är väll inte det viktigaste.

Som sagt. Jag bloggar för att jag tycker om det. Bra, då var vi överens.



Det här är exempelvis saker som är ganska mig.

- Mobilen klarar jag mig inte utan.
- Blommor är det första jag tänker på när jag ska leta en bild.
- Fjärilens symolisering går jag inte in på.
- Hårspray klarar jag mig inte utan heller.
- Jag tycker om att festa.
- Självklart tar jag en rosa snusdosa framför en grön ;)
Och rosa är den självklara färgen.

Skulle jag däremot lägga in detta i en header, skulle den inte alls bli mig.

Ja, boys and girls. Nu försökte jag allt leka smart.
Klura ut detta inläggets egentliga betydelse så gör ni det bra!

PUSS & HEJ, leverpastej.


Postat av: marielle

allt på bilden är i rosa, kan det betyda att du tycker om färgen? :)

2010-05-06 @ 22:21:02
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0