The way you make me feel

Hej.
Har varit en lugn dag idag på skolan, lite lektioner - mycket hål. Riktigt skönt.
Har varit och vandrat lite på stan med Marielle, Jocke, Alle och Matte också.
Härligt i vårsolen. Vädret om dagarna är bra, ohja.

Sedan jag kom hem har jag inte hunnit göra så mycket förutom att
tagit en dusch och sett Andra Avenyn med lillasyster.
Synd med sista avsnittet. Såg det inte speciellt ofta,
eftersom att det är väldigt sällan som jag tittar på tv.
Men jag tyckte ändå att det var bra, så det hade gärna fått fortsätta.

Ikväll blir det nog bara att det lugnt. Funderar på att kolla på fortsättningen
av filmen jag såg hos Peter igår. Blev så nyfiken på den.
The Butterfly Effect 2.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0