Söndagsmys för hela slanten

För mig är det god "morgon" eftersom att jag vaknade ganska precis,
så jag säger god morgon då!


Igår blev det att lite folk var här först en stund, sjöng singstar osv.
Sen så for jag, Peter och Jonka till Lecki som hade fest. Var dock lugnt där.
Så kvällen i helhet var lugn, hände inte värst mycket faktiskt.
Lite små svammelbilder som togs kommer senare..

Idag ska min mor åka bort och vara borta till den 20:e.
Det är alltså 12 dagar framöver jag ska städa huset, komma ihåg att mata katten,
laga min egen mat, kunna ta mig upp till skolan själv osv.
Jag ska samla på mig lite vuxenpoäng helt enkelt! Men det ska nog gå bra.
Lite jobbigt bara i och med att jag är vääääääldigt lat av mig. Hihi.

Idag blir det iallafall bara att ta det lugnt och mysa på hemma, tror jag.
Inte för att jag är bakis, jag känner knappt av gårdagens alkohol.
Men jag är ganska slut efter helgens sena nätter som blivit. Så det kändes skönt.

Nä, nu ska jag ut och steka i solen! Hörs sen, puss.


Hahah, jag idag..? Aa, fast ne. Så illa är det inte riktigt ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0