Sista plugginlägget

Okej mina vänner (och ni andra), det här blir det sista inlägget som jag nämner pluggning i på ett bra tag. Känner att jag bara skriver om en massa plugg. SO BOOOORING. Hade iallafall tänkt att plugga till morgondagens prov i projekt & företagande. Men så blev det inte. Då tänkte jag istället se den här FÖRBANNADE engelska filmen som jag jämt tjatar om att jag ska göra, men ändå aldrig gör.

Jag såg den i 40 min, sen höll jag på att somna och började röra på mig en massa. När jag insåg att jag inte förstått någonting så gav jag upp.


Prov på 7 kapitel imorgon och jag har inte pluggat. Gre-he-heeejjt..


Don't worry. Det är endast saft och kolsyrat vatten i glaset.
Jag är väll ingen vardagsalkoholist heller?


Uttråkad tjeeej som bara vill kräkas åt skolan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0