Korv med bröd

Min bror kom ganska precis hit. Härligt med sällskap i huset efter dessa snart 2 ensam-hemma-veckor! Nog för att jag inte har varit speciellt ensam, har haft sällskap i princip hela tiden av mina friends. Och när jag inte har haft det, så har jag tagit mig sällskap och farit bort! Men nu är det fritt fram för läskiga saker att uppkomma under natten. Nu du åskan. När jag inte längre är ensam kan du inte göra mig rädd om natten! Springer bara och väcker lillabror om det mullrar så att jag blir skraj, så det är lugna puckar för min del. Just bring it! ;)

Från sällskap till åska och vidare till middag. Som rubriken säger så blir det korv med bröd för mig till middag. Väldigt sen middag också. Orkar iaf inte ställa mig och laga annan mat. Ska ta reda på tvätten också.. Usch. Det börjar faktiskt bli en aning jobbigt att ha ett helt hus själv..!

Tur Jocke har kommit nu. Ännu mer tur att resten av familjen kommer snart!


Nu var jag lite humoristisk som lägger in denna bild va? Aa, fast ne..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0