If it's meant to be - it will be

Ja, jag har verkligen fastnat i det där. Även att allt som händer har en mening osv. Nästan så att jag känner att jag tror på Gud också. Dock har det inte gått så långt än! Ja herrejisses, vad är det för fel på mig? Varför tänker jag så helt plötsligt? Har väll aldrig tänkt på det sättet eller överhuvudtaget varit det minsta brydd. 

Nu blir jag nästan lite orolig över mig själv. Men det spelar ingen roll, faktiskt. För jag har haft ganska mycket tur sedan jag fått för mig att köra på det tankesättet. Men även en massa otur. Men som sagt, jag tror det finns en mening med det, vilket gör att jag inte oroar mig lika mycket eller låter sakerna tynga ner mig. Det är väl bra?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0