Back in the days

God morgon! Eller goddag blir det väl vid den här tidpunkten.
Hoppas ni har sovit gott, för det har iallafall jag. Vaknade för en timme sedan.
Har nämligen endast en lektion idag, fotografisk bild A som börjar 14:15.
Skönt att få sova ut måste jag säga.

Vet ni vad jag gjorde igårkväll/natt?
Jag letade fram en låda med gamla dagböcker osv. Riktigt underhållande.
Idéen fick jag ifrån att Jonka började prata om lunar, så jag loggade in på min gamla.
Då läste jag även igenom hans "blogg" där sedan han var ca 10 år.

Det är verkligen kul att läsa gamla saker sedan man var liten.
Det ger många skratt vill jag starkt lova.

Nej, nu ska jag gå ut och sola lite innan jag ska bege mig mot skolan!
Det är riktigt härligt väder idag, så bäst att passa på.
Förvånar mig inte om det snöar imorgon och är minusgrader. Typiskt vår.


Linus och min bror förra sommaren. Hoppas årets snart är här!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0