Back in the days

Oj. Jag kollade just igenom mitt bildarkiv och hittade bilder jag knappt visste över huvudtaget existerade. Shit! Var verkligen en massa jag glömt. Ganska kul att kolla igenom faktiskt..


Förra gången jag var blond, hihi..!




Jag och söta Marre! ♥


Någon header jag haft..?


Hm..?


Den här minns jag dock! Haha, vad liten jag ser ut ;)


Öhh..?


Haha, min lillasyster Jessica! Hon ser också väldigt liten ut där..


Pontus, jag och Linuz på någon fest hos mig I guess?!


Alltså. Som sagt. Fråga inte, för jag har ingen aning!


Hahah! Lilla Linuz..


Min lillebror på hans födelsedag tror jag :)


Eventuellt nyårsafton? Men är dock inte säker!


Någon header jag inte heller kommer ihåg..


Haha! Shit.. Hade jag pluggat eller??! :O


Rosa är ju bara förnamnet. Den här känner jag inte igen att jag gjort men ok.. ;)


Postat av: Malin - Foto & WebbDesign

SV: haha okej :P

2010-05-17 @ 14:39:06
URL: http://bymalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0