Ångest

Har varit på stan med Marielle idag och köpte lite kläder och annat viktigt.. Orkar dock inte ta kort på nåt av det jag köpt, är ändå bara billigt skräp alltihopa!

Och ångest har jag som jag vet inte vad. Ångest för att jag har inga pengar och jag fick pengar idag. Ändå köpte jag bara nödvändiga saker.

Oviktigt läsande

Leggings [alla mina är trasiga] 99:-
Mascara [min är så slut som man kan bli] 49:-
Hårspray [även det slut] 42:-
Skor [okej.. egentligen onödigt..!] 129:-
Örhängen till överhålen [tappat dom andra] 33:-
Sen köpte jag typ 4 tröjor för 20kr/styck helt seriöst. Tack Gud för rea! ♥
6 snusdoser [säger sig själv varför!] 124+28:-


Sådär. Nu ska jag bara betala min förbannade mobiläckelräkning sen är jag pank igen. Fan, vad jag älskar livet ibland. Sommaren kommer suga snopp.

Fan [svär gör jag också] att jag inte såg till att skaffa mig ett jobb.

Adjöss PDOL, LK, festerna, nya sommarkläder och allt annat roligt som har med sommaren att göra! Dessutom kan jag inte använda min mobil på hela sommaren i och med att jag inte har några pengar att betala räkningen med.

Vill bara gråta och kräkas över att jag insett att sommaren är förstörd.

Jaja, what ever. Nu ska jag sluta sitta här och beklaga mig och "tycka synd om mig själv", eftersom att det är mitt egna fel att jag inte skaffat nåt jobb och det är alldeles för sent nu. Dumma dumma dumma tröga Tina!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0