Äh, här kommer resten

Vi kör ett bildbombs-explotionsinlägg istället. Likeeest.


Linus leker stekare.


Min oerhört fräna little brother.


Och lika frän var lillasyster min. Eller. Njaa..


Rasmus


Ralle again. Lite fränare här dock!


Blev en liten snabbgrillning med Sawo också.


..Och inte var han sur för det!


Det här var lite senare när Jonka hade mött upp mig.
Skulle besöka deras lan och liva upp stämningen bland spelnördarna!
Tyvärr så sov dom andra två.


Jag försökte stå på den och rulla. Men ni vet i fyllan är inte balansen på topp.
Så ni kan ju säkert ana att det inte alls gick speciellt bra. Men kul hade jag ändå.


Vi solade litegrann också när solen kommit upp.
Sisådär på en tidig morgon utan sömn. Helt great.


Jag försökte också se lika stekig ut som Jonka.. Men lyckades gjorde jag inte..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0