Torsdag

Hej hörrni! Haft en bra torsdag? Det har iaf jag, eller, inte så händelserik! Dagen började med att jag for på ett möte, efter det for jag iväg på skolan och såg på en föreläsning om att donera organ (intressant ens..), efter det så hade vi en timmes lektion och sedan så slutade vi. Vi gick alltså 9:15 till 11:15, inte illa ;) Sedan när jag kom hem så satte jag mig en snabbis vid datorn och efter det så la jag mig och vilade och vaknade nyss när mamma väckte mig. Så. Ja. Har inte precis hänt speciellt mycket! Och svar nej, för er som undrar, har inte rökt ett enda bloss idag heller. Det går minsann framåt! Men kan ju lova att jag är rätt röksugen till och från, haha..

Hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0