Tisdagsmorgon

God morgon darlings! Sov gott..? Det har faktiskt jag. Ovanligt bra har jag sovit, vilket känns oerhört skönt! Igår pratade jag lite med Alle och det var väll tänkt att han skulle ring och väcka mig imorse och att jag eventuellt skulle följa med dem ut med skoter innan mötet. Men han ringde aldrig och väckte mig, och i smyg måste jag erkänna att det var bra, haha, eftersom att det var riiiiktigt skönt att sova längre. Tror inte jag hade orkat upp 9-10, hehe.. ;) Ska iaf alldeles strax gå och göra mig klar, sen iväg till stan för mötet då. Jobbigt.. Sen när jag kommer hem får jag se vad som händer och sker. Blir väll eventuellt att jag far till Norrfjärden ikväll, men vi får se! Förhoppningsvis ska jag väll säga, är rastlös och känner för att göra nåt :D


Hittade en mindre söt och väldigt gammal bild på mig och Marielle, haha.. ;)


Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har!

Kramis <3

2010-03-02 @ 15:16:41
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0