The sun is shining but it feels like the rain is falling down. I hate this feeling so much

God morgon.
Eller nej, det är fan inte alls någon god morgon. Började dricka vid 14 igår och hade knappt ätit i fredags, endast sovit 3 timmar fre-lör och så åt jag ingenting på hela dagen igår. Ja. Gissa hur det slutade? Haha, jag somnade vid 19 igår, efter 4 cider och 2 vinglas. Då var jag inte partygirl kan jag ju säga! Nu sitter jag och väntar på att vi såsmåning om ska börja rulla hemåt. Är inte på finaste humöret. Bland annat så ringde mitt "söta" lilla ex till Marcus (ett annat ex) inatt. Han var i Piteå, på fyllan och ville köpa sprit. Ja, kan man bli annat än irriterad..? Ifred verkar man inte få vara.. Aja, man får försöka att inte bry sig och leva livet iaf :) Because i'm the best! Nemen, nog snackat om det. Vi tar och dissar det, ok? - Fint! Jaja, bilder från hela helgen lär ju komma upp såfort jag kommer hem. Så. Jag skriver hemma! Pussbye.


Postat av: Jennifer

Vad har du för dig idag då ?:)

2010-03-21 @ 12:20:38
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/
Postat av: cindii

Glöm inte att kika in och läsa dagens 'visste ni att..' ;) Ha en bra söndag! :)

2010-03-21 @ 12:40:59
URL: http://cindiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0