Passa dig riktigt noga ditt lilla skabbäckel

                          




Svar: Behöver inte ens försvara mig. Den enda som vet vad det stod är den personen som jag skickade det till och det är inte Du som kommenterat som jag skrev det till eftersom att den jag skickade det till aldrig skulle vara så barnslig och ljuga om någonting sådant. Dessutom, varför skulle jag mitt i allt skriva att jag ska ta självmord i ett meddelande där jag säger att jag bryr mig om en vän? Hm, någon som ser logiken? Kan inte lägga ut det hela riktiga meddelandet eftersom att det står saker som endast rör mig och den jag skrev det åt. Ingen annan. Så: Pucko! Passa dig riktigt noga. Nej, det är inget hot. Jag menar det jag säger. Och lilla vän? Nästa gång, våga stå för vem du är, fjolla!


Btw..
Hade först tänkt skriva ett långt inlägg och verkligen förklara hur logiken inte går ihop, visa det riktiga meddelandet, visa jämförelse på detta IP-nummer och personen som jag skrev meddelandet till. Eftersom att den personen har kommenterat för längesedan i min blogg, så har jag även dens. Men vet ni vad? Jag insåg att jag orkar verkligen inte lägga ner så mycket tid på en helt oviktig kommentar. Alla förstår ju ändå att det inte står så. Inte värt att ödsla SÅ mycket tid på den saken! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0