Lördagskväll

Vad gör ni alla bloggläsare ikväll? Ja, ni är väll förmodligen ute och festar som de flesta andra. Trots gårdagens bakfylla så är jag nästan lite småsugen på att festa, jag också. Men ändå inte. Eller. Jag är sugen på fest, men inte på fylla! Har inte alls lust att vara bakis. Inte full heller för den delen! Så om det kanske är något party i närheten får man väll se ifall man eventuellt tar och promenixar ut en sväng och tar en titt! Man får väll se. Annars blir det nog bara att sitta framför datorn. Tänker då verkligen inte se melodifestivalen. Jag hatar det och har ändå kollat på det varje lördag hittills. Så denna lördag går jag emot och sätter stopp.. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0