Jag vet att ni saknar mig ;)




Anonym om Sjuk...:
Du är ju då fan inte sjuk. Kom hit förhelvete annars kan du ju ta ditt feta arsle och dra åt helvete! Hör aldrig mer av dig. Fittunge.

Anonym om
Sjuk...:
Sjuk, joo tjenna! Om man är sjuk då orkar man inte sitta ute och steka i solen! Lögnare! Faan ta dig fitta!

Svar:
Haha, naaw. Puss på er Linuz/Marre(?). Den översta kommentaren låter som Linuz och den understa som Blondie. Vet att ni saknar mig ärtor. Förstår att skoldagen blir tråkig utan eran favorit dvs mig. Hihi, nemen. Jag kommer ju imorgon ;) Så ni får överleva denna torsdagen utan mig. Have fun och så see you tomorrow ♥


Ni andra. Ni kan ju föressten ta och kolla in mina mongovänners bloggar!
Linuz blogg. Han uppdaterar nästan aldrig längre, dock.. Blogga bättre, Linuz!
 Marielles blogg. Hon uppdaterar bra i vissa perioder, sen blir hon slö på det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0