Jag gör vad jag vill, du gör vad du kan

Godkväll..!
Efter luleå besöket (vi var på Willys typ) så gick jag och Marcus till Alle och vi tre vidare till Johanna! Så jag kom alldeles precis hem. Ska sociala med mamma innan läggdags, men tänkte blogga innan och slänga in på random bilder, typ. Dagen var dock slapp, endast en lektion. Fotade lite med Sofia, bilderna kan ni kanske få se senare. Har dom "hemliga" på pixbox, haha. Kan säga att jag taggar till fredag, PARTY! Blev dålig bloggdag idag, men är man upptagen tjej så är man ;-)


Marcus var ju så himla gullig och fick för sig att bjuda på en cola, haha ;-) Thanks!


Jag och Marcus när vi kom ut från Willys, som småungar:
Marcus - Jag ska sitta fram!
Jag - Neej.. Jag måste kunna välja musik.
Marcus - Jåå, det är lättare att röka då!
Jag - Hmm.. Vad får jag för det?
Marcus - Du fick ju en cola!
Jag - Okejdååå..


Mamma köpte nåt fränt vin som jag var tvungen att fota "chill out", lät ju chill ;-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0