Jag bryr mig om dig

Jag skickade ett meddelande till en person idag på facebook. Vi pratar inte längre, men jag ville visa att jag fortfarande finns och jag ville visa den personen att det finns folk som verkligen bryr sig, på riktigt. Tvivlar starkt på att denna personen läser min blogg. Men ifall du gör det, ifall du ser detta. Jag finns om du vill prata. Tro mig, jag menar det verkligen. Just talk. För alla behöver prata ibland.. Trots att jag vet att du inte skulle finnas där om jag ville prata, finns jag ändå för dig. För du har dina anledningar, det har inte jag. Och du fanns ju en gång när jag hade det som värst och ringde. Då svarade du mot förmodan. Och det var det enda jag behövde just då. Ett kort samtal, att få höra din röst helt enkelt. Så det hjälpte mig!


..Önskar att du lät mig hjälpa dig en dag, snart, såsom du en gång hjälpte mig.


Postat av: .

varför har du suddat bort där du skriver att du ska ta självmord?

2010-03-09 @ 17:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0