Hey baby, it's a long long way.

Marcus var förbi en sväng, så det blev surr med han om bland annat gamla minnen dvs midsommar i somras osv. Haha, alla svensby-partyn och grejs. Nog var det allt en good summer. Riktigt back in the days! Aja, nog om det. Imorgon är det fredag, inte illa alltså! Tror det blir nyktert, fast fest finns också i tankarna dock.. Annars blir det kanske mysgrillning osv med nå folk. Vi får se, har inte riktigt bestämt! Ni lär ju få veta imorgon. Nu ska jag sociala vidare på ansiktsboken och msn. Ska även på skolan imorgon. Inte alls sugen på att sitta hemma. Vi hörs imorgon =)
God natt cuties!


En av snyggbilderna! Haha. Fifan. Jag kan också bjuda på mig själv ;-)


Postat av: cindii

Kika in och rösta på vad du vill se.. ;) Ha en bra dag! :)

2010-03-26 @ 13:34:16
URL: http://cindiii.blogg.se/
Postat av: marielle

Jag vet inte, jag jenniferge narra garga tina johansson danne marie och mange ska då vara hos mig ett tag, avskedsfest för natalie! :P men vi kommer säkert förbi där :P

2010-03-26 @ 16:58:53
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0