Hahahaha, fail

Pontus' säger (21:40):
jo, måste ha sånna visningbilder för att nån ska tycka om mig =D

- Tina säger (21:40):
Okej, varför vill du att nån ska tycka synd om dig? =/

Pontus' säger (21:40):
va snackar du om?
Pontus' sa (21:40): jo, måste ha sånna visningbilder för att nån ska tycka om mig =D

Pontus' säger (21:41):
PUCKO!! HAHHHAA=D

- Tina säger (21:41):
Jaa? Varför vill du att nån ska tycka synd om dig? ;p

Pontus' säger (21:42):
VARS FAN STÅR DE ATT TYCKA SYND?

- Tina säger (21:42):
JAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH 

- Tina säger (21:42):
oj

Hahahaha. Seriöst. Bra Tina. Bra. Jag lyckades få "tycka om mig" till "tycka synd om mig" två gånger i rad. Ibland undrar jag vad jag tänker med. Någon som fattade denna konversation förresten, eller förstod ni ingenting alls av min "lilla" fail..? ;)


Postat av: alex

svar: Så lite så ;)

2010-03-16 @ 22:04:55
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: saadet

jo men vi norrlänningar kan glömma och drömma om de.:D förra året så solade jag med en snöhödg vid sedan haha. det va i typ slutet av maj:D hahah

2010-03-16 @ 22:10:45
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Cindii

sv: hm, jaadu lite små saker, typ vid sidan ha typ som en liten "presentation" kanske, hahaha, (låter ego) men det blir ju liksom lite intressantare då, för nu vet man ju inte vem de e som sitter ock skriver liksom haha. Sen behöver jag en översättare in på min blogg eftersom det tydligen finns dom som inte pratar svenska som läser min blogg. haha.

Ja jag vet, tycker det är så krångligt allt det där med koder hit och dit, lättare om man överlämnar det till någon som vet vad den håller på med! haha :)

2010-03-16 @ 22:16:32
URL: http://cindiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0