Hade ni en tråkig fredag?

Såg just att det var många som läste min blogg igår. Inte rekord, men ovanligt många. Hade ni en tråkig fredag, precis som jag, eller? ;) Ja, idag är det lördag och solen skiner. Och här inne sitter jag helt utan planer på att gå ut. De enda planerna jag har är att gå och duscha. Borde också ha i planeringen att städa, tvätta osv. Men det orkar jag verkligen inte, så det struntar jag helt och hållet i. Men ni ska se mitt rum sedan i torsdags! Glas, ölburkar, en ciderburk, drickesflaskor, en spritflaska, en kanna vatten (till fredagsmorgonen..)! + Ett singstar med några skivor på golvet. Så, ni kan ju tänka er att det inte är så vackert precis. Usch, jag hatar att ha stökigt rum, vill inte kolla på det. Men samtidigt så är jag oerhört lat..! ;) Så. Ja. Så får det bli tills jag orkar städa, vilket dock förhoppningsvis är ganska så snart! Hehe..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0