Ge mig svar, säg mig nu, jag väntar ännu

Är jag påväg tillbaka ner igen, eller? Isåfall tack så mycket. Du vill att jag ska gå vidare, men du låter mig inte. Hur ska jag då göra? Vad vill du egentligen? Ge mig bara svar så att jag får veta vad du egentligen vill. Annars blir det ganska så svårt för min del att göra det som passar dig. Om du verkligen vill att jag ska leva ett liv utan dig, låt mig då göra det. Om du vill någonting annat, tala om det. Du vet vars du har mig, du vet vars jag finns och vars jag står. Jag står kvar. Det vet du. Jag har inte ändrat mig, bara försökt anpassa mig till det du velat. Förklara bara för mig, snälla.. Hur känner du riktigt, egentligen? Om du inte bryr dig om mig överhuvudtaget. Varför vill du veta saker om mitt liv? Varför tar du reda på saker om mig? Precis. Det är en fråga du ska ställa dig själv. Du vet.. Jag finns om du vill! Och du vet vad jag vill.. Så. Think about it. En sista gång.


Do you remember like I do?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0