Crazy stalker..?

Det är en läskig brud i skolan som hela tiden är där jag är. Hon har svart äckligt risigt hår, klär sig som en pundare, ser ut som en drogmissbrukare och euw, är allmänt skabbig. Ni vet säkert vilken konstig emobrud jag menar..? Jamen iaf. Hon följer efter mig överallt. Hon vägrar liksom att lämna mig ifred! Som tex detta: Datasalen var helt tom förutom jag och en till tjej. Då kommer emot in och sätter sig en dator ifrån mig. På hålen sätter hon sig alltid i närheten av mig. I bussen sätter hon sig nära mig (när vi åker samma). Fråga inte vad hon gör i Öjebyn, hon bor inte ens här..? Tror jag iaf. Hon springer efter mina kompisar som absolut inte tycker om henne, sätter sig brevid dom på lektioner osv. Hon förstår liksom inte att folk inte vill ha med henne att göra, fastän dom sagt det.. Man undrar ju hur länge hon ska hålla på att förfölja en typ..? Hon vägrar inse att jag inte vill ha med henne att göra, inte vara nära henne och att jag enbart tycker att hon är en pinsam looser. Rätt tragiskt att folk inte bara kan förstå att man vill bli lämnad ifred. Usch.. Får läskiga rysningar, hon är helt jävla sjuk.. :( Kan ingen bara hjälpa henne att låta mig vara? Snälla? Börjar bli riktigt irriterande.. Klart man blir less att inte få vara ifred!



Förr hade hon sådana här byxor varje dag!
Euw.. Byta kläder kanske..? :o


Postat av: Cindii

Haha jobbigt läge!



Jag behöver hjälp, gå in och läs och se om du kan hjälpa mig :) Släng in en kommentar, ha en bra kväll! :)

2010-03-16 @ 17:58:11
URL: http://cindiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha aa de e alltid skönt att skratta lite ;)

2010-03-16 @ 18:43:53
Postat av: saadet

Jaha, hahahahha!!! :D :D tur de :)

2010-03-16 @ 18:58:52
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Cindii

sv: Hahaha jag håller du slår!

Tack så mkt, finns lite saker jag vill ändra på men inte hela designen liksom :) Jadå skriver om jag har nåt bra tips ;)

2010-03-16 @ 19:15:18
URL: http://cindiii.blogg.se/
Postat av: olivia

nice!

2010-03-17 @ 21:31:03
URL: http://www.ollan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0