Blondie is in thaaaaaa house

Hejzaaaan cuties!
Jag och Blondie har ganska precis anlänt @ my place! Jag ska strax hoppa in i duschen, sedan ska vi laga nå käk, blir pastasallad, gottgott. Speciellt när vi gör det, höhö. Sen ska vi väll så smått börja fixa oss i ordning för kvällens party. Jag blir ju som sagt nykter, ska ju dricka vin imorgon blev det bestämt. Men det blir nog en kul kväll ikväll ändå. Jaja, ska pallra mig in the shower nu, skriiiver mer sen.








Galet seriösa bruuudz, as you know ;-)


Postat av: Cindii

Har frågestund på min blogg, så kika in och ställ gärna flera frågor! :) Ha en trevlig kväll! :)

2010-03-19 @ 18:01:39
URL: http://cindiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0