Ännu mer om skolmassakern

Alltså. Det verkade ju bli ett jävla liv om denna "skolmassakern"..? Det spred sig himla snabbt via facebook och msn! Många verkar ta det på allvar och tro att det kommer att komma någon galning med hagelgevär till skolan imorgon och försöka skjuta en massa folk. Ha-ha, liksom hallå..? Sjävklart så kommer det inte att komma någon. Det är ett skämt? Jag menar, fragbite? Seriös sida ens. Däremot undrar jag hur polisen fick reda på det och hur det kommer sig att de tar detta på så stort allvar. Hm, jaja. Får jag ledigt för att någon tok skämtar så gillar jag det..! ;) Klicka här för att läsa en annan artikel om "hotet".. Kan föressten citera någonting väldigt roligt från Piteå-tidningen! "Finns det minsta risk att hotet kvarstår spärras området av och skolan hålls stängd." Haha, allvarligt talat. Jag kan inte annat än att skratta åt det! Jag menar, tänk om någon skulle skriva något nytt om att "den" ska skjuta. Hahah, ojoj. Sjukt! Visst är det rätt sjukt det som personen skriver, men det allra sjukaste är ju faktiskt att folk går på detta och tar det seriöst! Läser man inlägget själv inser man hur oseriös personen verkligen är. Haha, suck..! Det måste verkligen vara så att det händer för lite i Piteå. Då tar alla minsta lilla på största allvar!


Det är tydligen detta meddelande som har väckt så mycket uppmärksamhet!


Postat av: Anonym

Cool blogg

2010-03-15 @ 20:25:49
URL: http://immaz.blogg.se/
Postat av: Cindii

Klicka in på min blogg för att läsa bland annat dagens fråga! :) Ha en trevlig kväll! :)

2010-03-15 @ 20:47:38
URL: http://cindiii.blogg.se/
Postat av: Cindii

sv: Haha njaa, inte riktigt om jag ska vara ärlig :P Det är fler som har hållt på sådär nu på senaste tiden. Ungdomar med för mycket fritid kallas det.. haha. Var häromdan en som skrev på facebook något liknande, om min gamla skola, så polisen grep honom.. Tycker bara att allt ståhej är så larvigt, det är folk som driver och inte har något liv helt enkelt. Haha :P

2010-03-15 @ 20:55:24
URL: http://cindiii.blogg.se/
Postat av: marre

haha det är ju så jävla lejdt! :D .. det är ju jonas strand som skrivit det där, och polisen har tydligen gripit honom för det nu också, och han var ju inte ens seriös med det! xD

2010-03-15 @ 21:27:33
URL: http://marrema.blogg.se/
Postat av: alexalex

svar: usch vad hemskt, vi hade ett bombhot på vår skola en gång men inget hände så hoppas att det är "tomma" hot!

2010-03-15 @ 21:40:55
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Polisen och skolan måste ta alla sånna där hot på allvar med tanke på skolmassakern i Finland, även hur patetiskt det kan låta :p

2010-03-15 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0