Ang. mitt "sluta rökande"

Många säger att nikotintuggummin det är fusk och att man bara blir beroende av dem sedan. Men fortfarande, så har man ju slutat röka..? Men iaf, klart det finns en risk att man blir beroende av nikotintuggummina i och med att de innehåller ju nikotin och det är det man blir beroende av i cigaretterna. Men nåväl, min plan är att använda nikotintuggummina nu i början, när det är som jobbigast. Köpte ju ett paket med 30st. Får se ifall jag använder de allihopa eller om jag lägger av tidigare. Iaf så ska jag övergå till vanliga tuggummin efter det. Smart va? Jo, jag vet. Haha! Inte hade jag tänkt "gå på" nikotintuggummin inte.. ;)


Postat av: Emelie

haha, jag har också slutat.

Jag kör på den att när jag har varit utan cigg 1 månad. Och inte känner något röksug, så slutar jag med snus. :)

2010-03-12 @ 10:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0