Tv-serier och skol-klass

Chillar ner huvudet med lite tv-serier. Har inte bestämt än vad det blir.

Har stress och beslutsångest om denna vecka alltså. Jobbigt va? Ehjå.

Föressten. Gillar ni eran klass?
Vill väll inte klaga över min klass. Nog är alla (utom ett undantag) i min klass schyssta och sådär. Inget fel på dom! Det är bara synd att dom flesta är så olika varandra. Tycker om helt annorlunda saker och skulle man jämföra allas helger skulle nog ingen vara den andra lik.

Det gör att det sällan blir att vi hittar på något gemensamt. Och det är ju alltid roligast att ha bra kontakt och kul tillsammans med sin klass, som man trots allt träffar nästan dagligen.

Om jag tänker tillbaka på min högstadieklass..
I 7an hade vi inte alls bra kontakt och kom inte överens. Nästan alla "ogillade" varandra och det var väldigt grupperat. Ingen sammanhållning alls. Sedan i 8an blev det lite bättre och i 9an så kom vi mycket bättre överens och trivdes ändå riktigt bra tillsammans (tror jag?). Då hade vi iaf mycket kul.


Postat av: emma

hatar mig klass:P

2010-06-07 @ 17:37:07
Postat av: Anonym

min*

2010-06-07 @ 17:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0