Fest som fan


Gårkvällen i bilder:


Förfest spelet..




Victor och Jonka


Jonka fick i uppdrag att pussa Victor där, haha.


Victor och Jonka


Jag sa till Glenn: Se galen ut på en bild! (Han lyckades, va?)


Krille


Igor


Jonka som fylleköpte foppatofflor. Eller..? ;)


Påväg att cykla till stan.


Igor som skrev på Glenn, haha!


Jonka och jag


Stackars lilla Anton..!


Marre, jag och Narra




Marre och jag som posar galet!




Marre, Narra och Madde


Marre ger Jonka en tröst-kompis-kind-puss, hehe.


Naaw.. :(


Såhär gör jag med dom som spyr & däckar.. Haha ;)


..Sen posar jag hejvilt med dom!


Jag och Madde


Vi insåg att vi hade likadana skor, hah.





Linuz hade ny töjnings-sak.


Jag och Madde




Jag och Olivia


Haha, naaw.. Puss!


Krille och Kalle


Haha, gulligt drickande!


Soffhäng på efterfesten! (Lägg märket till att dom håller hand, typ)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0