Dags att avrunda dagen

Av mycket tänkande så känner jag inte att jag är på topp i humöret just nu. Usch, vad jobbigt. Det är ju typ sommarlov nu, snart torsdag & fredag som förhoppningsvis kommer äga hårt! Då ska man ju vara happy as hell.

Har även hört att det blir en eventuell klassfest på torsdag, vilket vore jätte trevligt eftersom att som jag skrev tidigare så hittar vi tyvärr inte på så mycket inom klassen. Dessutom har vi pratat och haft planer om en klassfest redan sen tidigt i ettan, så det må väll ändå vara dags för en första?

Hur som helst så hade jag tänkt lägga mig och fortsätta kolla lite serier som jag är påväg att få hem strax. Sen ska jag försöka sova! Tror dock inte att det blir någon skola imorgon. Fan. Varför kan det inte vara strålande sol? Då hade jag lätt farit och varit med i stationerna för ettornas vandring.

God natt mina läsare! (Haha, var bara tvungen att benämna er som det ni är)


När jag och Jonka cyklade till Robert. Puss på cykeln. Hur normalt som helst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0