Nu ska det ändras



Har inte sovit någonting inatt. För nu hade jag tänkt att vrida tillbaka på dygnet och sova/vara vaken samtidigt som alla andra! Nu är det slut för min del med att ligga inne och leva i mina serier. Bra va? Det är ju trots allt sommar.

Ska hoppa i duschen strax för att piggna till. Senare funderar jag på en liten sväng in till stan. Hade tänkt höra om min lillasyster ville följa med.

Jaja, nu ska jag fortsätta lägga in ny musik i mobilen.

Önska mig lycka till med att vända tillbaka dygnet på RIKTIGT! ;-)


Postat av: marielle

ja det tycker jag att du ska göra! ;-D köp nå booose nu å drick lite med oss! ;D

2010-07-02 @ 14:20:18
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0